You are currently viewing Forces of change in the field of beauty and cosmetics

Δυνάμεις αλλαγής στον χώρο της ομορφιάς και των καλλυντικών

Δυνάμεις αλλαγής στον χώρο της ομορφιάς και των καλλυντικών

Σύμφωνα με την έκθεση της KANTAR, κορυφαία εταιρεία δεδομένων, πληροφοριών και συμβούλων στον κόσμο, για τις μελλοντικές τάσεις ομορφιάς και καλλυντικών τρεις είναι οι βασικές δυνάμεις αλλαγής στον συγκεκριμένο χώρο.

So what has changed in the world in 2021 from a consumer point of view? Using Kantar's MONITOR Energies framework, Protection, Wellbeing and Flow are the three highest ranked needs globally, while Simplicity is less important and ranks last

1) Η προστασία είναι πλέον η #1 ανάγκη των καταναλωτών! Πιθανότατα λόγω των ανασφαλειών που προκάλεσε η πανδημία, η ανάγκη για σωματική ασφάλεια έχει αυξηθεί περισσότερο τα τελευταία πέντε χρόνια.

2) Επίσης, ωθούμενη από την πανδημία, η ανάγκη για Flow (Ροή) αυξάνεται. Η πρόσβαση σε προϊόντα και υπηρεσίες όταν και όπου τα χρειάζεστε έχει αυξηθεί δέκα ποσοστιαίες μονάδες τα τελευταία πέντε χρόνια.

3) Η καθημερινή καινοτομία είναι πολύ πιο σημαντική πλέον. Τα δύο τρίτα των παγκόσμιων καταναλωτών συμφωνούν τώρα ότι αναζητούν πάντα «νέες εμπειρίες και αισθήσεις που θα ζωντανέψουν τις καθημερινές τους δραστηριότητες» (αύξηση επτά ποσοστιαίων μονάδων από το 2017).